Yes, we hebben een nieuwe huisstijl! En wat zijn we daar blij mee. Onze uitstraling sluit weer aan op wie wij vandaag de dag zijn. Jacqueline de Vries vertelt hieronder over het proces dat hieraan voorafging.
Van beheer en onderhoud naar gebruikersgericht advies
De afgelopen jaren heeft DION Vastgoed Support zich in hoog tempo doorontwikkeld. Wat goed is bleef, daarnaast creëerden we ruimte om ambities te ontwikkelen. Onze operationele dienstverlening op het gebied van Beheer en Onderhoud staat stevig op de kaart. Onze klanten vertrouwen op onze jarenlange ervaring. “Van goed werk komt werk”, is hier zeker van toepassing.
Natuurlijk gevolg was dat klanten ons ook wisten te vinden wanneer projecten voortvloeiden uit bijvoorbeeld een MJOP. Onze dienstverlening Projecten ontwikkelde en ons personeelsbestand veranderde mee. Inmiddels zijn wij nog beter in staat onze klanten te adviseren en met hen mee te denken vanaf het allereerste stadium van het bouwproces.
Professioneel, pragmatisch, praktisch en gebruikersgericht
Praktisch en pragmatisch zit in ons DNA. Onze klanten waarderen die eigenschappen. Daar wilden we dus niet vanaf. Wel daagden we onszelf uit nog professioneler te worden en onze dienstverlening gebruikersgericht te maken.
Naarmate wij meer en meer werden wat wij ambieerden, ontstond ook de behoefte onze uitstraling daarop te laten aansluiten. Sterker nog, we moesten wel! Onze klanten lieten weten dat wij pas aan tafel een overtuigend verhaal hadden.
Hoe ging dat dan?
Anderhalf jaar geleden sprak ik met Peter van Gulik. Hij vond het van belang dat trouwe klanten ervaren dat DION Vastgoed Support ook trouw is aan hen. Dat het bedrijf aandacht voor hen heeft en écht luistert naar wat er speelt. Dit moest niet alleen gebeuren in de vorm van relatiebeheer, maar ook in communicatie die aansluit bij de behoefte van onze klanten. Met mijn kennis op het gebied van management en marketing kon ik voor DION Vastgoed Support aan de slag als relatiebeheerder.
Een prachtig proces
Een uitdaging die ik in volle overtuiging ben aangegaan en waar ik met veel plezier en bezieling invulling aan geef. In het contact met klanten werd ik bevestigd dat onze uitstraling niet meer aansloot bij wie we waren geworden. Een prachtig proces volgde. We gingen nog eens terug naar waar we vandaan kwamen, we peilden in de markt hoe we werden gezien, waar nu behoefte aan is en waar men in de toekomst behoefte aan denkt te krijgen. Vervolgens hielden we onze eigen ambities nog maar eens tegen het licht.
Inmiddels ligt er een compleet vernieuwde huisstijl. En de reacties daarop mogen er zijn! Reacties die variëren van een attent ‘Mooi!’ tot concreet ‘Willen jullie een aanbieding voor ons maken?’
Onze klanten herkennen zich in onze uitingen. Missie geslaagd! Maar we zijn er nog niet. We werken aan nieuwe middelen, de website wordt doorontwikkeld en we maken ons bedrijf op voor volledig digitaal communiceren waar het bijvoorbeeld onze offertes, facturen en rapportages betreft. Allemaal in de nieuwe huisstijl natuurlijk ;-).
Kunnen wij u helpen?
Dat doen we allemaal om u nog beter van dienst te kunnen zijn. Zo blijven wij u graag ondersteunen bij het behalen van de laagste totale kosten van uw eigendom en het hoogste investeringsrendement, bij het creëren van tevreden gebruikers van uw pand en het voldoen aan wet- en regelgeving.
Weten wat we voor uw bedrijf kunnen betekenen? U kunt mij bellen op 06 222 088 38 of mailen naar jacqueline.de.vries@dion.nl. Tijdens een persoonlijk gesprek brengen wij uw wensen in kaart om zo te kunnen bepalen wat uw organisatie nodig heeft.
Lees hier meer over onze diensten advies, projecten, interim, beheer en onderhoud en energie.
Kijk hier voor referentieprojecten.